Idag träning på rakbanan för en del av hästarna medan några hade ledigt från träningen. Träningen flöt på fint och även arbetet i stallet. Imorgon ser vi fram emot en julafton i stallet!
Nu finns endast en enda andel kvar i tvååriga Sassari! Vi har också varit på Irland och köpt in två toppfina högkvalitativa tvååringar som kommit långt med träningen och som vi har stora förhoppningar på. Där är försäljningen av andelar i full gång.
Är du intresserad eller vill ha mer info?
Välkommen att kontakta Caroline via e-post eller telefon för ytterligare information.